سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مجتبی فاضل

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از سفر دو روزه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نجم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، چهارشنبه ۶ مهرماه به استان سمنان سفر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با اشاره به سفر حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در امروز به این استان، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: افتتاحیه ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمیه(خواهران) مهدی‌شهر و همچنین حضور در اولین همایش ملی «جنگ بیولوژیک؛ ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها» در استان سمنان (دامغان) از برنامه‌های این سفر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم خاطرنشان کرد: شناسایی و بررسی مشکلات و ظرفیت‌های عظیم مدارس علمیه خواهران در استان سمنان از جمله برنامه‌ها در این سفر است.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی «جنگ بیولوژیک؛ ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها» در استان سمنان، گفت: این همایش با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین و معاونین پژوهش دانشگاه‌ها و سایر نهادها و ارگان های استان، معاون پژوهش حوزه علمیه های علمیه خواهران کشور و مسئولان و مدیران استانی برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، لذا با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و چکیده مقالات در کتاب مجموعه چکیده‌ها به چاپ رسیده است.

وی افزود: در اختتامیه همایش ملی جنگ بیولوژیک از اساتید برجسته کشوری که ارائه مقاله داشتند و مسئول نشست های تخصصی هستند تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha